Sisällöntuotanto

Millaista sisältöä haluat tuottaa yleisöllesi sosiaalisessa mediassa? Olemme mukana aktivoivan sisällön tuottamisessa sosiaaliseen mediaan.

Tavoita ja sitouta someyleisösi AIDOSTI, KATTAVASTI ja pitkäjänteisesti

Kerro tarinaa

Sosiaalinen media on täynnä tarinoita, joita jaamme samaistuessamme. Yrityksesi tulee parhaiten edukseen, kun se on mukana tässä tarinoiden virrassa. Pelkän myymisen sijaan kannattaa keskittyä myös luonnolliseen tarinankerrontaan. On tärkeää pohtia, mikä on yrityksesi tarina, mikä on teille tärkeää ja mitä aiheita haluatte tuoda esille somessa.

Oivallus on avain. Me kuuntelemme asiakkaita ja olemme vuorovaikutuksessa heidän kanssaan, heidän vaatimusten ja tarpeiden tunnistamiseksi. Laadukas sosiaalisen median kuuntelu on tehokasta tutkimusta asiakaskunnastasi. Se antaa sinulle myös selkeitä esimerkkejä kielestä, jota sinun tulisi käyttää tarinan kerronnassa, tavoitellessasi yleisöäsi.

hyödynnä sidosryhmät

Laadukaan sisällön ja tarinankerronnan tuottaminen sosiaaliseen mediaan voidaan toteuttaa monella tavalla. Sisällöntuotannon takana voi olla yrityksen markkinointitiimi yhteistyössä sosiaalisen median asiantuntijatalon kanssa. Sisällöntuotannossa voidaan käyttää yrityksen olemassaolevaa materiaalia, valmiita kuva-ja videopankkeja sekä toimialan tunnettuja tekijöitä ja vaikuttajia. 

Vaikuttajamarkkinointia hyödyntäen voit tilata vaikuttajilta aitoa ja helposti lähestyttävää sisältöä, joka resonoi seuraajiesi kanssa. Mitä resonoivampaa sisältösi on ja mitä aktiivisempi olet sosiaalisessa mediassa, sen aktiivisemmin myös kaikki seuraajasi, sidosryhmäsi ja yhteistyökumppanisi vievät viestiäsi eteenpäin.

ole uskottava

Kun panostat laadukkaaseen sisällöntuotantoon, se näkyy seuraajillesi ja luo uskottavaa brändikuvaa. Someviestinnän yhtenä tavoitteena on herättää luottamusta asiakkaissa ja luoda uudenlaista lähestyttävämpää suhdetta. 

Kun tuotat sisältöä brändistäsi, tuotteistasi tai palveluistasi  tee se aina avoimesti ja johdonmukaisesti. Luota arvoihinne ja valitsemaanne äänensävyyn. Käytä sosiaalisen median kanavia asiakkaiden aitoon puhutteluun. Viesti heille tärkeistä asioista, heidän tarpeet edellä, niin saat uskollisia ja pitkäjänteisiä asiakkaita. 

Sosiaalinen media ei ole pikajuoksu vaan maraton. Siihen tulee sitoutua pitkäjänteisesti.

Kiinnostavatko säännölliset kuukausipaketit? Katso lisää!

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue