Pidä keskusteluyhteys someyleisöösi. Kuuntele, kommunikoi ja luo aito yhteys asiakkaisiisi sosiaalisessa mediassa.
Saa seuraajasi innostumaan jakamalla arvokasta ja mieleenpainuvaa sisältöä. Kehota heitä osallistumaan, kommentoimaan ja jakamaan. Erinomainen sosiaalisen median läsnäolo on sosiaalista ja aktivoivaa.
Kerro kuulumisia, jaa haasteita ja onnistumisia. Tuo seuraajat askeleen lähemmäksi yrityksesi päivittäistä arkea. Tarjoa heille ainutlaatuinen kurkkaus kulissien taakse.
Julkaisut luonnollisesti keräätävät kommentteja ja niihin tulee vastata asiaankuuluvasti ja ajallaan. Osoita huomiosi reagoinneilla ja hymiöillä. Jaa seuraajiesi sinulle osoittamat julkaisut. Kiitä kohteliaisuuksista, vastaa tiedusteluihin ja ohjaa vaativammat yhteydenotot asiakaspalveluun.
Huomioi myös negatiivisen sävyn omaavat kommentit ja vastaa niihin asiallisesti ratkaisua tarjoten. Pidä yllä hyvää henkeä ja vastaa aina mahollisimman pian. Kuulostaako kaikki tämä paljolta? Ei hätää, me hoidamme viestinnän ja asiakaspalvelun somessa puolestasi! Tutustu somepaketteihimme kuuluviin palveluihin tarkemmin.
Sosiaalista mediaa tulee julkaisemisen lisäksi myös kuunnella ja seurata aktiivisesti. Jotta julkaisuisi pysyvät oleellisina ja aiheissa mukana, täytyy myös osata kuunnella mitä ympärillä tapahtuu. Mitkä aiheet pyörivät milläkin kanavalla? Mitkä ovat uusimmat julkaisutrendit? Entä parhaat hashtagit?
Harjoittamalla sosiaalisen median kuuntelua ymmärrät paremmin yleisöäsi ja osaat vastata heidän tarpeisiinsa. Merkintöjä ja hashtageja aktiivisesti seuraamalla olet paikalla vastaamassa, kun brändistäsi keskustellaan. Seuraamalla someympäristöä voit myös löytää uusia oivalluksia yrityksesi omiin sisältöihin.
MediaBot Oy
Pasilankatu 2 B
00240 Helsinki
y-tunnus 2917776-6
Sosiaalisen median kanavien suunnittelua, hallintaa ja aktivointia. Paketti- ja räätälöityjä ratkaisuja digitaaliseen viestintään.